Co je to Mystery shopping:

  • Jedná se o kontrolní návštěvy prodejen „tajnými zákazníky“, mystery shoppery, kteří zaznamenají svou návštěvu do speciálních dotazníků.
  • Monitoring chování prodávajících, jejich profesionality, vstřícnosti vůči zákazníkům, celkové atmosféry v prodejně a kontrola nastavených prodejních procesů.
  • Zachycení reálné situace na prodejnách z pohledu zákazníků.
silueta.gif

Mystery shopping vám umožní:

  • 1
  • Ohodnotit zaměstnance dle jejich prodejních kvalit, hodnocení zaměstnanců na základě servisu, který skutečně zákazníkům poskytují => nastavení do variabilní složky mzdy
  • Nastavit a udržet požadovanou kvalitu zákaznického servisu a prodejních procesů
  • 2
  • Identifikovat oblasti pro trénink a rozvoj zaměstnanců
  • Zajistit vyšší výkonnost prodejců dle požadovaných standardů firmy
  • Objevit možný problém, který může poškodit prodej
  • 3
  • Vytvořit loajální klientelu, větší spokojenost a věrnost zákazníků
  • Podpořit prodej, nabízet nadstandardní zákaznický servis jako přidanou hodnotu => konkurenční výhoda

ZVÝŠIT OBRAT, ZISK

Výstupy z Mystery shoppingu:

  • výsledek za celou prodejní síť
  • analýza každé prodejny (číselně za každou oblast prodejní mapy plus detailní komentář v každém dotazníku)
  • detail po jednotlivých oblastech prodejní mapy
  • identifikace slabých míst a návrhy pro zlepšení
  • srovnání mezi prodejnami, zaměstnanci
  • trend za celou síť, po prodejnách, produktech, zaměstnancích
  • další analýzy na míru dle zákazníka a jeho potřeb
graph.jpg

Další výhody služby mystery shopping:

 

  • Součástí našich služeb je On-line reporting – kompletní výstupy z provedených návštěv jsou dostupné on-line.
  • Kvalita, spolehlivost a relevantnost výstupů je zajištěna zaškolením mystery shopperů a detailní kontrolou jejich práce. Pro zajištění nejvyšší kvality spolupracujeme s lidmi se zkušeností v oblasti retail.
  • Součástí balíčku služeb jsou také Audio nahrávky z kontrolních návštěv prodejen.
  • Poskytujeme školení PRODEJNÍ MAPA pro prodejny, které pomůže získat vaše zaměstnance pro tento projekt.

 

Zcela na míru vašim požadavkům,
poradenství i realizace v oblastech:



  • nábor zaměstnanců (inzerce, selekce CV, pohovory)
  • nástupy, výstupy zaměstnanců
  • hodnocení zaměstnanců, nastavení variabilní složky mzdy
  • nastavení programu benefitů
  • identifikace potřeb školení
  • nastavení programu školení pro skupiny i jednotlivce
  • realizace školení
  • plánování směn zaměstnanců
  • evidence pracovní doby
  • nastavení podkladů pro zpracování mezd
  • řešení nestandardních pracovně-právních případů

S minimálními náklady, maximální efektivita.

  • audit stávajících procesů
  • identifikace slabých míst a prostoru pro zlepšení
  • standardizace procesů na všech prodejnách
  • nastavení efektivní interní komunikace
  • nastavení procedur a zajištění jejich udržení
  • tvorba manuálů a postupů
  • zavedení systému kritických kontrolních bodů HACCP pro gastro provozy

O nás


Motto: vše je řešitelné,
spolehlivost a odpovědnost není fráze,
ale standard, který nabízíme.

Kontakt

Ing. Radka Vymětalová
Vychodilova 16, Brno 61600

tel. +420 728644196
info@retail-services.cz

 Reference:    HELIA SPORT
                   HZH sport

                   Alpine Pro Morava
                   Lifestyle Sports Czech
                   Home Credit
                   Tesco

                   Carrefour
                   Klimatex              STAVES            Mindformer          DATES MOBILE
                     Brazzale Moravia     La FORMAGGERIA        PetCenter       KILPI